13 de novembre 2012

EL CONCERT

Amics i Companys aquest cap de setmana, en concret el dissabte 17 de Novembre, fem el Concert de Santa Cecília, el més important de l'any, en que tots els membres de la UMO intenten no faltar, ja que és "EL CONCERT".

Molts estan treballant, vivint i estudiant fora del nostre poble, estan en exàmens importants per a les seves carreres professionals o amb les seus familiars..., però arriba Novembre i els veus amaneixer per la porta i penses, aquest que està estudiant en "Benifotrem" i que està amb exàmens trimestrals que fa ací, no deuria estar estudiant?? i quant parles amb ells, et diuen amb tota sinceritat, com tots els anys en Novembre pense en vosaltres, amb la festa, el concert, les xerrades fins les 5 de la matinada fent cercle amb les cadires, fent-nos un cubateta i intentant millorar les coses. Intente concentrar-me amb les meves tasques i no puc deixar de pensar amb vosaltres, que estaran fent??, per tant meu arregle per poder estar ací, al meu poble, amb la meva UMO i sobretot amb els meus companys i amics.
Et quedes un poc a quadres i sents com una gelor et recorre tot el teu cos, dels peus fins els cabells i aleshores et donen ganes de agafar-lo, abraçar-lo i li dius Xe no digues això que em faras plorar, però realment no sols ho fa aquest de benifotrem, ho fa molta gent de la nostra UMO, i per això deguem estar molt orgullosos de formar part d'aquest col·lectiu.

Per tant, aprofitem aquests dies en que estem tots, treballem i disfrutem els uns dels altres i tots junts per poder el Dissabte 17 de Novembre fer un concert d'aquest en que no oblidarem mai, ja no sols per la música que interpretem, que serà bona, molt bona, sino per la cara de satisfacció i felicitat que tindrem abans, durant i després del concert, pel treball realitzat.

Fem un esforç tots junts aquests Dimecres i Divendres, aprofitem el temps i disfrutem de la nostra música i de la nostra Festa.

Santa Cecilia la festa dels Músics, la de Tothom

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Chapeau

Anònim ha dit...

Muy bueno el escrito, si realmente esto es así podeis estas orgullosos de los componentes de vuestra UMO y aque demuestran un compromiso realmente envidiable para las otras asociaciones musicales, enhorabuena y las gravaciones del último concierto de la Juvenil tambien, sobretodo el Adagio, por lo jovenes que son, realmente buena interpretación, ya nos gustaria a muchos tener vuestro colectivo.
Que paseis buenas fiestas de santa Cecilio

Lluis ha dit...

Cony que passa? açò està mortíssim punxeu al mantenidor del blog per a que colgue més cosetes per ací, que m'encanta seguir-vos.
Fa un montó que no sé res del meus Ortolà, Sergi ni ningú més de la penya de la banda (se vos tira molt en falta i la cosa és que no tinc Facebook, em dona mal rotllo, no sé per què), a vorer si obriu un compte en Twitter i estem en contacte, no?

Vives ha dit...

Lluís!! Tota la raó tens!! Açò la veritat és que està un poc mortet... No tens facebook?? Tio, creat un compte! Allí si que hi ha activitat constant...jejeje

Espere que et vaja tot de luxe, per ací molt bé la veritat. La banda com sempre, i nosaltres molts units. TOTS. Tenim moltes ganes de voret!! Un abraç!!

Lluís ha dit...

Hola Vives!!
Reb una abraçada qtc, és una alegria saber de tu i la resta de banda altra volta. La veritat és que l'ambient en la banda sempre ha estat una passada (ops! jo ja fa més de dos anys que no toque en banda...el més semblant que faig ací és un quintet de vent)
Em tindre que pensar lo del Facebook, perque m'apeteix un montonàs estar en contacte amb vosaltres..però ufff, no m'agrada gens.
Una abraçada!

FOTO 2016

FOTO 2016
Santa Cecília 2016

Foto UMO 2011

Foto UMO 2011